فیزیوتراپی در دهکده المپیک

فیزیوتراپی در دهکده المپیک ، فیزیک درمانی نام دیگری برای فیزیوتراپی می باشد. در واقع فیزیوتراپی شیوه ای از درمان بیماری ها و اختلالات عصبی- ماهیچه ای- اسکلتی است. در فیزیوتراپی، برای درمان بیماران از تجهیزات مکانیکی، جریان های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر استفاده می کنند.




[ بازدید : 25 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 3 بهمن 1400 ] 14:13 ] [ pari ]

[ ]

درد سرشانه

معمولا درد سرشانه به دلیل فشارهای مکرر بر روی آن ناحیه حاصل می شود که بسیار نا خوشایند است ما در این مطلب  قصد داریم نکات مهم پیرامون درمان های موثر درد سرشانه را برایتان به اشتراک گذاریم.



[ بازدید : 79 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 3 بهمن 1400 ] 14:08 ] [ pari ]

[ ]

لواشک زرشک

نکات مهمی که قبل از خرید لواشک زرشک باید به آنها توجه نمود.

۱- لواشک زرشک اصل چیست؟

برای تهیه لواشک زرشک، ابتدا زرشک‌ ها را بعد از پاک کردن به خوبی با آب بشویید و آبکش کنید. یک قابلمه متوسط تهیه کرده و زرشک ‌ها را داخل آن بریزید. یک پیمانه آب به زرشک اضافه کنید و بگذارید با شعله ملایم بجوشد.



[ بازدید : 16 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 3 بهمن 1400 ] 13:38 ] [ pari ]

[ ]

علت طلاق

جستجوی علل پیدایش و افزایش بحران ها و جدایی ها در کانون خانواده از منظر دانش های متفاوتی می تواند پیگیری شود. هر گروه از دانشمندان رشته های مختلفی که پیگیر کشف علل این مشکل اجتماعی هستند، از نگاه خود دلایل محکم و همخوان با واقعیت ها ارائه می دهند.



[ بازدید : 13 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 3 بهمن 1400 ] 13:15 ] [ pari ]

[ ]

شنوایی سنجی در شیراز

شنوایی سنجی در شیراز،کلینیک شنوایی سنجی در شیراز،دکتر شنوایی سنجی نوزاد در شیراز
شنوایی سنجی در شیراز ، با هدف کمک به عزیزان فعالیت می کند.

[ بازدید : 18 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 26 دی 1400 ] 12:32 ] [ pari ]

[ ]

مادر کامل یا کافی؛ کدامش بهتر است؟

در علم روانپزشکی، دو دیدگاه مختلف مادر کافی و مادر کامل وجود دارند که جهت تمایز مادرها به کار می روند. اما آیا شما اطلاعی در مورد تفاوت های این دو دارید؟

[ بازدید : 9 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 26 دی 1400 ] 12:26 ] [ pari ]

[ ]

اسمز و اسمز معکوس

اسمز و اسمز معکوس ، هر گاه دو محلول آب با غلظت های متفاوت نمک، توسط یک غشاء نیمه تراوا، که فقط امکان عبور آب را فراهم می سازد، از هم جدا شده باشند، به صورت طبیعی

[ بازدید : 11 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 26 دی 1400 ] 12:24 ] [ pari ]

[ ]

معنی خمیازه هامون چیه؟

خمیازه نوعی پاسخ بدن در شرایط خاص است و خمیازه ها معانی متفاوتی دارند که نشان دهنده ی دلیل و علت خمیازه کشیدن است.

[ بازدید : 11 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 26 دی 1400 ] 12:22 ] [ pari ]

[ ]

وام با سفته

سفته اسمی است که بارها به گوشتان خورده است. از سفته بیشتر اوقات برای گرفتن وام و یا ضمانت استفاده می نمایند. سفته را می توانید از دکه های روزنامه فروشی که سیگار، سیم کارت اعتباری، شارژ موبایل و کارت اینترنت می فروشند تهیه نمود. 

[ بازدید : 15 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 24 مهر 1400 ] 14:59 ] [ pari ]

[ ]

سمعک چیست؟

سمعک یک نوع تقویت کننده الکترونیکی است که در گوش قرار گرفته و به افراد کمک می‌کند تا بهتر صداها را بشنوند. این دستگاه به افراد کم شنوا کمک می‌کند بتوانند مانند افراد عادی صداها را شنیده و شنوایی نرمالی داشته باشند. 

[ بازدید : 14 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 24 مهر 1400 ] 14:49 ] [ pari ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]