صندلی کارمندی چیست؟

کسب و کارها به یک دفتر کار نیاز دارند و همانند یک ساختمان که مهم ترین لوازمش مصالح می باشد. یک دفتر کار نیز به لوازم اداری احتیاج مبرم دارد. این لوازم بخشی از آن ها است که شامل: صندلی کارمندی، صندلی گیمینگ و صندلی مدیریت می شوند. 

[ بازدید : 29 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 4 بهمن 1399 ] 15:56 ] [ pari ]

[ ]

رفتار درست با همسر بدبین باید درست و اصولی باشد

آیا می دانید با همسر بدبین باید چگونه رفتار کرد؟ رفتار کردن با همسر بدبین از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید کاملا درست و اصولی باشد.


[ بازدید : 26 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 4 بهمن 1399 ] 15:54 ] [ pari ]

[ ]

خرید جوراب

جوراب ها بخش بزرگی از پوشش را در بر دارند. اما با این حال هنوز هم بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند و در حین  خریدشان خیلی به جوراب فکر نمی کنند و آن را در لیست خرید هایشان قرار نمی دهند در صورتی که خرید جوراب مناسب برای پا بسیار مهم است. با خرید جوراب می توانید از عرق پاهای خود جلوگیری نمایید.

[ بازدید : 39 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 22 آذر 1399 ] 10:50 ] [ pari ]

[ ]

11 کار غلطی که نباید جلوی فرزندتان انجام دهید!!

عبداللهی، کارشناس ارشد مشاوره و خانواده به 11 مورد از رفتارهایی که والدین باید از انجام آنها در مقابل کودکان خودداری کنند، اشاره کرد


[ بازدید : 32 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 22 آذر 1399 ] 10:48 ] [ pari ]

[ ]

ورزش چیست؟

ورزش شامل فعالیت هر کس با یک منظور و در محیطی متفاوت از محیط روزانه براي مسابقه، لذت بردن ، براي کسب برتری، براي پیشرفت مهارت یا ترکیبی از برخی از این هاست. تفاوت مدنظر همراه با در نظر گرفتن مهارت شخص یا گروه یا شجاعت علامت مشخصه ورزش است.

[ بازدید : 30 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 17 آذر 1399 ] 10:26 ] [ pari ]

[ ]

سابسیژن چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از انجام سابسیژن!

اسکار یا جوشگاه بافتی است که به علت التهاب و یا اسیب قبلی در ناحیه پوست به وجود آمده است و اگر نزديک مفصل باشد میتواند در حرکت اندام ایجاد اختلال نماید و یا این که منظره نامطلوبی بر روی پوست ایجاد کرده و از نظر زيبايي ایجاد اشکال نماید. دلایل ایجاد اسکار پوست گوناگون میباشد و اصولا برخی از انواع پوست ها مستعد ابتلا به اسکار بعد از یک اسیب و ضایعه ميباشند و در نتيجه طول دوره درمان هم طولانی‌تر میباشد.


[ بازدید : 38 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 17 آذر 1399 ] 10:26 ] [ pari ]

[ ]

تست سرگیجه | انواع تست سرگیجه | هزینه تست سرگیجه

تست سرگیجه آزمایشی است که برای فهمیدن علت سرگیجه افراد و با هزینه های مختلف انجام می شود. اما قبل از تست سرگیجه باید به تعریف سرگیجه بپردازیم. سرگیجه اختلالی است که طی آن فرد، احساس گردش خود یا محیط اطراف خود را دارد.


[ بازدید : 56 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 19 آبان 1399 ] 9:25 ] [ pari ]

[ ]

روش هایی برای طولانی کردن بوی عطر

یکی از مشکلاتی که خیلی ها بعد از خریدن عطر با آن مواجه می شوند این است که متوجه می شوند بوی عطر آن قدری که انتظارش را داشتند ماندگاری ندارد. سوال این جاست که با چنین مشکلی چگونه برخورد می کنید؟ از آن جا که دوست ندارید زیاد از عطر گران قیمتی که دارید استفاده کنید عطر مناسب تری می خرید اما بهترین کار این است برای طولانی کردن بوی عطر اقدام کنید. روش های طولانی کردن بوی عطر را در ادامه بخوانید.


[ بازدید : 32 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 19 آبان 1399 ] 9:24 ] [ pari ]

[ ]

لوله گالوانیزه سبک

لوله گالوانیزه سبک ، نوعی از لوله سیاه درزدار است که با استفاده از ورق های فولادی و آهنی ساخته می شود. در این لوله و اتصالات آن، به منظور افزایش مقاومت، از آلیاژ روی به روش گرم و سرد برای گالوانیزه کردن لوله استفاده می کنند تا این لوله، در مقابل عوامل خوردگی فلزات دارای دوام بیشتری باشد.


[ بازدید : 35 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 17 آبان 1399 ] 13:26 ] [ pari ]

[ ]

چگونه در مهمانی شیک و با کلاس باشیم؟

همه ما دوست داریم در مهمانی های رسمی باکلاس و خوش مشرب به نظر برسیم. ولی چگونه؟ برای باکلاس به نظر رسیدن باید رفتار و گفتار با کلاسی داشت، نحوه حرف زدن ، راه رفتن، خندیدن و لباس پوشیدن و مواردی مانند اینها در باکلاس بودن شما تأثير گذارند. در این بخش با هم چطور در دیدارها و مهمانی ها باکلاس باشیم را می آموزیم. 


[ بازدید : 29 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 17 آبان 1399 ] 13:25 ] [ pari ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]